? ??????????????This Beating Heart? ????? ?? ???Rating: 4.3 (33 Ratings)??6189 Grabs Today. 26948 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????Crystal Drops? ????? ?? ???Rating: 4.2 (49 Ratings)??6121 Grabs Today. 32339 Total Grabs. ??????Preview? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
aku meneruskan perjalanan hidupku
tanpa dia..dan ini cerita hidupku...

Perjalanan Hidup

Perjalanan Hidup

28 Ogos 2015

Salam.kenapa jadi macam ni??hati aku tak berapa sedap malam ni.nak dekat pukul 1 pagi.mata aku tak dapat nak lelap.badan aku memang penat.tapi hati aku terlampau risau.aku tak tau aku risaukan tentang apa.kenapa malam ni aku rasa nak mengalirkan air mata? Sebab apa?esok malam aku nak gerak balik rumah mak dah.tak kan risau lagi.tak aku risaukan tentang seseorang?tak mungkin.sebab tiada siapa yang perlu aku risaukan selain family aku.tapi.kenapa perasaan ni kuat sangat malam ni yang semua dalam fikiran tentang dia.urrmmmm.. mungkin ya.mungkin tidak.tapi aku ..entahlah..aku mungkin tak endahkan khabar berita tentang dia dari kawan2 aku.tapi aku amat ambil berat pasal dia.aku tak nak bertanyakan pasal dia dekat kawan2 aku.mungkin mereka akan cakap aku masih berharap dengan dia.tak sama sekali.aku cuma...arrgghhh..apa lagi kali ini perasaan mainkan aku.?aku rasa dalam dilema.kenapa?mungkin aku terbayang waktu dia dan kekasih yang dia kata 'boleh bahagiakan dia? ''Mungkin'..aku tak tahu..cuma sepanjang email yang dia hantar..aku cuma mahukan ayat yang lembut keluar dari mulut dia..tak cukup ke aku berlembut untuk tak sakitkan hati dia.?aku teringat saat dia menegur cara aku sindir dia di twitter.aku dah minta maaf.mungkin aku fikir diri sendiri masa tu dan tak sangka dia baca..aku betul2 minta maaf.tapi caranya dia membalas email buatkan aku kecil hati.ayat dia.aku cuma mahu dia berikan ayat dan cara yang buatkan aku ingin berhubung dengan dia selalu.tapi mungkin dia tak sedar.mungkin masa tu dia terlampau marahkan aku.aku faham.tak apalah.aku pun sentiasa maafkan dia.cuma aku tak nak dia derita lagi.sudah cukup buat aku gembira bila dia sudah bahagia.sekarang.aku selalu lari dari dia.bukan aku takut.tapi dia mengajar aku untuk lari dari dia.aku jadi fobia dengan dia..


Maafkan aku tapi aku teramat rindukan kau.

0 ulasan: