? ??????????????This Beating Heart? ????? ?? ???Rating: 4.3 (33 Ratings)??6189 Grabs Today. 26948 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1?? ???????????????????????????Crystal Drops? ????? ?? ???Rating: 4.2 (49 Ratings)??6121 Grabs Today. 32339 Total Grabs. ??????Preview? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?
aku meneruskan perjalanan hidupku
tanpa dia..dan ini cerita hidupku...

Perjalanan Hidup

Perjalanan Hidup

23 Ogos 2015

19.05.2015

30 minit lagi,
Selamat Hari Lahir,
maaf aku tidak ada kemampuan untuk mengucapkan,
semoga kau capai apa yang kau impikan,
semoga kau sihat sejahtera di sana,
semoga kau sentiasa tersenyum di sana,
akan aku doakan kebahagian,
sentiasa,
30 minit lagi,
tutupnya tirai hari lahirmu,
selalu aku berkata akan ucapkan di akhir waktu,
kerna aku ingin menjadi insan yang terakhir di dalam hidupmu,
namun aku tak mampu,
kau,
sentiasa dalam ingatan,
"Selamat Hari Lahir Buat Insan Yang Pernah Hadir Didalam Hidup Aku"

0 ulasan: